להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


תאריך ושעה
 

 

ש: מדוע אני לא מקבל מהמערכת אישור הזמנה?

 
ת: ככל הנראה, לא לחצת על הקישור "חזרה ל Cafe Boutique" בסיום תהליך התשלום בפייפל. אל דאגה, אם קיבלת אישור תשלום מפייפל אז אצלנו ההזמנה התקבלה כמאושרת.


ש: האם אתם משווקים פולי קפה שלמים בלבד או גם קפה טחון?

ת: לחווית קפה מושלמת אנו מאמינים שהקפה צריך להטחן בבית הלקוח לפני השימוש. רק כך הלקוח יוכל ליהנות מקפה טרי באמת. אי לכך, אנו לא טוחנים את הקפה אלא משווקים אותו בצורת פולים שלמים.

ש: האם ניתן להגיע אליכם לקנות קפה?

ת: על מנת להבטיח את טריות הקפה, קפה בוטיק קולה רק לפי הזמנה. אין לנו סחורה על המדפים ולכן לא ניתן לבוא לקנות אלא רק להזמין ולקבל במשלוח או באיסוף עצמי.


ש: מה משקל האריזות?

ת: אם לא נדרש מאיתנו אחרת, אנו משווקים את הקפה ללקוחות הפרטיים באריזות של 250 גרם.


ש: האם ניתן לשלב באותה הזמנה כמה סוגי תערובות, אפילו רק רבע קילו מכל סוג?

ת: בהחלט ניתן. בכל הזמנה ניתן להזמין בין 750 גרם (3 שקיות) ל-1.75 ק"ג (7 שקיות). בעיקרון, בכל שקית ניתן להזמין סוג קפה אחר. ביום הקלייה, בכל אופן, אנו צריכים שמכלל ההזמנות שנצברו תימצא לפחות כמות של 2 שקיות מכל סוג (לא ניתן לקלות כמות לשקית אחת). במידה ולא היו מספיק הזמנות לסוג מסוים, אנו מתקשרים/כותבים ללקוח שהזמין את הסוג הנ"ל ומתאמים את השינויים הנדרשים בהזמנתו.


ש: כמה זמן לוקח לקפה להגיע מרגע שהזמנתי?

ת: זה מאד תלוי מתי בוצעה ההזמנה. קפה בוטיק קולה אחת לשבוע, בד"כ ביום שלישי. הקפה נשלח למחרת בבוקר (בד"כ ביום רביעי) ומגיע לסניף היעד בערך יומיים עד חמישה ימים אחרי כן (בד"כ ביום שישי, ראשון או שני). לקוח שיזמין זמן קצר לפני הקלייה יחכה כ-4 ימים ולקוח שיזמין זמן קצר אחרי הקלייה עלול לחכות 11 ימים. אחד עשר ימים הם בד"כ רמת  ההזמנה של לקוחותינו – כשלקוח שם לב שהקפה שברשותו לא יספיק ליותר מ-11 ימים, הוא מבצע הזמנה. 


ש: האם כדאית לי כל הטרחה?

ת: קודם כל, אין כאן טרחה. אתה מבצע את ההזמנה מכל מקום בו ניתן להתחבר לאינטרנט, אם זה בבית או בעבודה או במקום ציבורי כלשהו, בכל שעה שתרצה האתר פתוח. מה שיותר חשוב הוא היחס עלות/תועלת: קפה בוטיק מתשמש אך ורק בקפה מאיכות גבוהה. שיטת הייצור לפי הזמנה בלבד מבטיחה טריות מקסימאלית. קפה באיכות ובטריות דומה לשלנו, גם אם ישנו במקום אחר, עולה כמעט כפול ממחירו אצלנו. איך אנחנו עושים את זה? – בעזרת כמה יתרונות שיש לנו: 1. פחות פערי תיווך – מהיצרן לצרכן, 2. מראש ויתרנו על שימוש במבצעי הנחות כאמצעי שיווקי ולכן לא תמחרנו מעל הנדרש בכדי לתת הנחות על המחיר ה"מנופח", 3. בסקלה של צניעות-חמדנות אנו יותר בצד הצנוע.

 

יש לכם עוד שאלות? - פנו אלינו בדף יצירת קשר.

 

לייבסיטי - בניית אתרים